Curieri si ambalaje pentru un magazin on-line!

accesorii de ambalare colete

Piata comertului electronic se dezvolta extrem de rapid, mai ales in ultimul timp, cand din cauza pandemiei, magazinele off-line au fost fortate sa se mute in on-line pentru a putea supravietui.

In fiecare zi apar noi oferte si promotii de la magazinele on-line, iar concurenta pentru “castigarea” clientilor creste in consecinta. Astfel sarcina unei afaceri on-line nu se mai rezuma doar la a vinde un produs bun, de calitate, ci si la a oferi un timp si un mod de livrare cat mai bun si mai calitativ.

Astfel, pentru a putea realiza acest lucru veti avea nevoie de o firma de curierat serioasa si de o firma ce va poate oferi cutii eCommerce si accesorii pentru impachetat.

Avantajele livrarilor rapide si de calitate

Livrarea rapida ofera oportunitati suplimentare magazinelor on-line. Poate fi un serviciu de baza sau unul suplimentar pentru care se va putea percepe o taxa suplimentara.

Abordarea in care clientul trebuie sa plateasca suplimentar pentru o livrare rapida, a fost testata mult timp si functioneaza cu mare succes, deoarece sunt foarte multe persoane care efectiv nu au rabdare si nu le place sa astepte prea mult timp pentru a-si cumpara ceva.

Oricum, asa cum s-a vazut chiar si la una din cele mai mari platforme de vanzari on-line, sistemul “Genius” cu livrare in aceeasi zi este unul dorit de clienti chiar daca implica o extrataxa.

Inafara de viteza de livrare trebuie sa fiti siguri ca produsele voastre ajung intregi si in regula la clientii vostri, iar pentru asta veti avea nevoie de:

Aceste accesorii pentru impachetat sunt ideale pentru a livra in siguranta produsele voastre, iar daca doriti ca acestea sa arate si mai “profi” atunci puteti folosi pentru impachetare benzi adezive personalizate cu brand-ul firmei voastre.

banda adeziva fragil

Cum trebuie sa ambalam produsele?

Trebuie sa retineti ca pentru un transport in conditii de siguranta al produselor voastre, expedierea trebuie ambalata in moduri diferite in functie de ceea ce doriti sa livrati, si aici vorbim de dimensiuni si de fragilitatea materialelor din care sunt produse bunurile ce urmeaza a fi livrate.

De aceea este indicat sa discutati cu firma de curierat pentru a va furniza date clare si conditiile lor de ambalare pentru diverse categorii de produse mai delicate (sticla, ceramica, etc.). Iar in functie de cerintele lor de ambalare sa va puteti procura cutii sau plicuri special marcate cu banda adeziva fragil sau alte insemne ce ar putea fi necesare pentru o livrare cat mai sigura a produselor.

Oricum in zilele noastre conditiile de ambalare a coletelor nu mai sunt la fel de stricte ca pe timpul cand se livrau majoritatea prin posta, unde strictetea modului de ambalare era unul exagerat uneori.

Insa anumite reguli de atunci inca ar mai trebui luate in seama, si aici ma refer la ambalarea produselor in cutii, unde nu ar trebui lasate spatii libere la interior. Pentru umplerea golurilor din jurul produselor este indicat sa folositi folie cu bule sau bucati de polistiren, astfel incat produsul sa stea cat mai fix si sa nu “joace” in cutia de carton.

Concluzie

La final nu pot sa va spun decat sa va negociati foarte bine contractele cu firmele de curierat si sa nu alegeti neaparat cel mai ieftin cost de livrare ci mai degraba cel mai calitativ.

Va spun asta deoarece cresterea vanzarilor voastre on-line este in stransa legatura cu livrarea. De multe ori veti avea neplaceri din partea curierilor care se vor transforma in produse neridicate, retururi si recenzii proaste pe site.

Deasemenea, degeaba veti gasi curierul perfect, care va livra la timp, daca nu veti ambala in mod corespunzator produsul, iar acesta nu va ajunge “intreg” la destinatie.

Asa ca fiti foarte atenti la aceste detalii pentru ca de asta depinde circa 20% din ceea ce inseamna cresterea sau scaderea vanzarilor voastre on-line.

Multa bafta si spor in vanzari!

Fii primul care adauga un comentariu!

Scrie un comentariu

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.