Dieta daneza 13 zile – Slabeste Sanatos!

dieta daneza 13 zile

Dieta daneza dureaza 13 zile. Nu este usor de urmat, dar rezultatul este placut. Totusi, efectul va ramane doar daca, dupa dieta, vei trece la o alimentatie sanatoasa.

Cum sa urmezi dieta daneza?

Huse Chei Auto din silicon E-Husa

Esenta dietei daneze este reducerea drastica a aportului de calorii. Este foarte important sa mananci doar de trei ori pe zi, gustarile sunt interzise. Prin urmare, pentru cei obisnuiti sa manance de 5-6 ori pe zi, va fi dificil.

Anumite alimente pot fi consumate in timpul acestei diete. Sunt permise legume, carne de vita, iaurt, sunca slaba, peste, oua, fructe, branza de vaci, pui. Puteti manca zahar (in cantitati mici), paine (dar numai de secara sau cereale integrale) si unt. Salatele se asezoneaza cu uleiuri vegetale, painea poate fi prajita sau uscata in cuptor.

In ceea ce priveste bauturile, puteti bea sucuri de fructe proaspat stoarse, ceai (verde, negru, din plante), cafea. Desigur, ar trebui sa bei multa apa pura.

Avantajul dietei de 13 zile este disponibilitatea produselor, precum si un meniu specific pe care trebuie doar sa-l urmezi fara sa numeri calorii.

Cu toate acestea, dieta daneza va fi dificila pentru cei care prefera mesele fractionate si dese, precum si pentru cei carora le place sa-si faca propriul meniu.

Meniu dieta daneza

Nu este necesar sa se intocmeasca un meniu pentru dieta daneza de 13 zile, acesta a fost deja intocmit. Este foarte important sa-l respectati cu strictete, altfel nu va aparea niciun efect.

meniu dieta daneza

Prima zi:

  • mic dejun: cafea cu zahar si doua felii de paine prajita,
  • pranz: doua oua fierte, spanac si salata de rosii,
  • cina: 200 g carne de vita, salata.

A doua zi:

  • mic dejun: cafea cu zahar si doua felii de paine prajita,
  • pranz: iaurt, 200 g carne de vita cu ierburi aromate,
  • seara: carne de vita si salata.

A treia zi:

  • mic dejun: cafea cu zahar si o felie de paine de secara,
  • pranz: doua oua fierte, salata, doua felii de sunca,
  • cina: piure de telina (radacina), rosii proaspete si orice fructe.

A patra zi:

  • mic dejun: cafea cu zahar, doua felii de paine prajita,
  • pranz: iaurt, un pahar de suc de fructe cu pulpa,
  • seara: doua oua, salata de morcov ras asezonata cu zeama de lamaie, 250 g fructe.

A cincea zi:

  • mic dejun: salata de morcov ras cu o lingura de miere si zeama de lamaie,
  • pranz: 200 g peste fiert sau inabusit, salata,
  • seara: 200 g carne de vita inabusita cu o lingura de unt, salata de radacina de telina.

A sasea zi:

  • mic dejun: cafea cu zahar si doua felii de paine prajita,
  • pranz: doua oua fierte, salata de morcovi si varza,
  • cina: piept de pui si salata.

A saptea zi:

  • mic dejun: ceai cu o lingura de miere, doua felii de paine,
  • pranz: trei felii de sunca slaba, piure de telina, iaurt,
  • seara: 300 g peste fiert, verdeata si doua mere.

A opta zi:

  • mic dejun: ceai verde cu zahar, doua felii de paine prajita,
  • pranz: salata de legume, omleta cu ierburi,
  • cina: vita cu salata verde.

A noua zi:

  • mic dejun: cafea cu zahar, cateva felii de paine cu tarate,
  • pranz: 250 g carne inabusita, castraveti si 200 g iaurt,
  • seara: 200 g friptura de vitel, salata si fructe.

A zecea zi:

  • mic dejun: cafea cu zahar, paine prajita,
  • pranz: doua oua, 180 g carne inabusita si salata,
  • cina: piure de telina si spanac, rosii si orice fructe.

A unsprezecea zi:

  • mic dejun: cafea cu zahar, doua felii de paine,
  • pranz: 300 g iaurt si un pahar de suc de portocale, doua felii depaine prajita,
  • seara: ou, branza de vaci si salata de morcovi.

A douasprezecea zi:

  • mic dejun: salata de morcov ras, dovleac si lamaie,
  • pranz: peste fiert stropit cu zeama de lamaie, paine prajita cu o lingura de unt, ceai,
  • cina: carne fiarta si salata.

A treisprezecea zi:

  • mic dejun: cafea, doua felii de paine,
  • pranz: salata de morcovi si omleta din 2 oua cu verdeata, paine prajita,
  • seara: pui si salata.

In timp ce tii orice dieta, trebuie sa-ti monitorizezi starea de bine. Daca apare o stare de rau prelungita, merita oprirea dietei. Iar dupa dieta, ar trebui sa treci la o alimentatie corecta. Adica consumati toate alimentele sanatoase, incluzand uneori dulciuri si fainoase in meniu, dar moderat si rar.

Despre Irina 203 Articole
Buna! Sunt Irina si scriu pentru a aduce un folos cititorului. Imi doresc ca familiile romane sa fie fericite si informate, caci un popor educat este un popor puternic! Incerc sa aduc cat mai multe informatii utile in fiecare articol.

Fii primul care adauga un comentariu!

Scrie un comentariu

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.